گزارش و گزارش تصویری:  دیدار رئیس تربیت بدنی و  هیئتهای ورزشی شهرستان  با فرماندار یزد

یزدفردا" محمد امیرخانی ، رئیس اداره تربیت بدنی شهرستان یزد و جمعی از رؤسای هیئتهای ورزشی شهرستان یزد روز پنجشنبه ششم خرداد ساعت 12 در محل فرمانداری یزد با عزیزا... سیفی دیدار كردند .

به گزارش یزدفردا بنابر اعلام روابط عمومی اداره تربیت بدنی شهرستان یزد :در ابتدای نشست كه با حضور حسین ارزانش مشاور ورزشی استاندار برگزار شد

امیرخانی رئیس اداره تربیت بدنی شهرستان یزد " انتصاب عزیزا... سیفی به عنوان فرماندار جدید تبریك و از زحمات بی شائبه عظیمی نیا و مهندس آزادی در طول خدمتشان تشكر كرد .
وی همچنینن شرح كاملی را از نحوه تشكیل اداره تربیت بدنی شهرستان یزد ارائه داد و اظهار داشت: از جمعیت یك میلیون و شصت هزار نفر استان یزد پانصد و هفتاد هزار نفر در شهرستان یزد هستند كه این آمار توجه بیشتر مسئولین را به این شهرستان می طلبد .
رئیس اداره تربیت بدنی شهرستان یزد یادآور شد" شهرستان یزد از لحاظ سرانه ورزشی و امكانات نسبت به شهرستانهای دیگر استان كمتر است كه مطمئن هستم با توجه به اینكه بنده از سالیان پیش شاهد فعالیتهای خوب جنابعالی در هیئتهای مختلف ورزشی و پستهای مختلف ، بودم و به دلیل اینكه ما شما را از خانواده ورزش می دانیم در سریعترین زمان ممكن مشكلات ورزش شهرستان حل خواهد شد .
حسین ارزانش ، مشاور ورزشی استاندار ، از امیرخانی به خاطر دعوت برای حضور در جلسه تشكر نمود واظهار داشت" كه یكی از بزرگترین حسن های آقای سیفی این است كه ایشان هیچ موقع منفی نگر نیستند و با همه افكار و فرهنگ ها و اخلاقهای مختلف كنار آمده كه از خداوند متعال می خواهم توفیق پرورش این گونه اخلاق را درخود به من عطا فرماید .
ارزانش در پایان سخنان خود از همت والای سیفی در امر تأسیس 22 زورخانه در سطح استان تشكر و قدردانی كرد و اظهار داشت كه من شك ندارم ورزش شهرستان یزد با دید باز و درایت ایشان به جایگاه اصل خود خواهد رسید .


گزارش تصویری :

یزدفردا


یزدفردا


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا